Popular Posts

Friday, March 30, 2012

hmm...doc to be OR not??/

     


        Salam ukhuwah ku hulurkan.....

          hmm..tetiba rindu sangat kat my family..hmm.mcm nilah rasanya terseksa duduk jauh dengan family yg terchenta.ini adalah salah satu gambar kahwin my along...hmm...lama x amik gmbr family ramai...sekarang bile muhasabah bali dah besar dah aku ni.nak amik exam SPM agi tahun ni.YAALLAH... x sangka secepat ni masa berlalu..ingatkan baru nk PMR.hmm..tpi,itulah satu realiti aku makin meningkat dewasa dan makin cuba untuk mematangkan diri,exam mac dh berlalu and alhamdulillah x lah teruk sangat tapi perlulah penambah baikan.bagi aku exam ni sngt penting supaya aku dapat nilai tahap persediaanku dalam menghadapi spm pd 5 nov ni.sunngguh aku cuak+gabra+takut+mcm agy ahhh...spm yg akn menentukan aku untuk mengambil jurusan medic or not.harapan ibu dan ayah untuk aku menjdi doc so kenalah fulfillkan.hmmm.memang ahh awalnya brt gak coz dlm haty teringin nk jd pensyarah bahasa arab.tapi,bila nilai balik kalo lah dpt bljr kt timur tngh aku msty akan bljr gak bahasa arab tu..so,aku mmng dh bertekad ahh nk jadi doc.walau apa pown cara....doc to be..brulah relevan nama syaf syifa......menjadi penawar bagi setiap insan yang memerlukan..huhuhuu..klkkrr lk..hmmm.....seyes i mi ss my mom n dad so badly.....hmm....lama agy ahh kalo nk tunggu blik umah..bln 4 ni mmmng x moh blik nk stdy tol2 coz 30.4 ni aku dh nk kena exam mid term..gler x???hmmmm...tpy mestylah mk n ayhku dtng gk mlwt ank yg sngt mereka rindui ini..huuh.hmmm...setakat ni tiada bnyk sngt ahh mslh....hmm...cuma life mkin mencbr ahh smpykn rasa mcmx nk wt apa3 n nk tdor je.mls nk stdy rasa pnt ahh..hmm...naseb bek ada cg.faizah mmbkr smgt ku yg mkin menghilang sempatlah cover biol pg tdy..hmmmm.....hmm....ada aapa agy ka/rasanya xder bnyk sngt perkmbngn terbaru juz a normal life..hmm..hoping the better life ahhh..uhu...oklah..till hereee...see nex time....

salam mawaddah wa rahmah...

No comments:

Post a Comment